poniedziałek, 27 października 2014

Fashionphilosophy Fashion Week Poland


 Fashionphilosophy Fashion Week Poland


Właśnie odbyła sie 11 edycja Fashionphilosophy Fashion Week Poland. W Łódzkiej hali EXPO zgromadziły się tłumy fashionistów, bloggerów, dziennikarzy,projektantów oraz gości polskich i zagranicznych. 
Podczas całej edycji uczestniczyłam jako wolontariusz. Miałam przyjemność zobaczyć jak jest organizowany fashionweek od poszewki. 
W pierwszej sekcji, w której pomagałam były warszataty Let Them Know. Super wykłady dla projektantów, bloggerów, dziennikarzy i pasjonatów mody. Nie wiem czemu cieszą się tak małą frekwencją, bo dają ogroną dawkę wiedzy i doświadczenia. W pierwszy dzień gościem był Panos Sofianos - grek, który współpracował z markami takimi jak Diesel, Replay, Armani i wiele innych. W swoich wykładach poruszył temat dżinsów, skupiając się na samej tkaninie. Pokazywał niestandardowe projekty wykonane z denimu i opowiadał o marce ROYO. 
W drugi dzień był wykład poruszający temat różnicy między inspiracją a plagiatem, następnie spotkanie autorskie z autorem książki "Od spódnicy do spodni",  Krzysztofem Łoszewskim. Na koniec była niezmiernie interesująca prezentacja Francesci Muston z WGSN dotycząca trendów na sezon wiosna/lato 2015. 

W trzeci dzień mieliśmy okazję dowiedzieć się jak sfinansować swój biznes, zobaczyc wpływ polskiej sztuki na twórczość  Ameryki Łaciśnkiej, spotkać się z autorką książki "Elegantoki. Moda ulicy lat 50. i 60. XX wieku" Agnieszką L. Janas oraz wysłuchać wykładu Kingi Miller dotyczącego specyfikacji polskiej mody na tle globalnym. 

Drugą sekcją przy której pomagałam to była recepcja backstage. Niezwykłe przeżycie, które dużo uczy. Miałam okazję poznać projektantów, zobaczyć pracę modelek, ale także całe zamieszanie osób pracujących w strefie backstage. 

Miałam okaję także zobaczyć pokazy Designer Avenue. Najbardzoiej podobał mi się pokaz Nenukko, którego choreografia porwała mnie do całkiem inego świata. 







Wspaniałe projekty pokazała także Claudia Danna - włoska projektantka i Nuno Gama. 






Zachwyciły mnie prace Odio i Jakuba Pieczarkowskiego oraz Kędziorek. Łukasz Jemioł z okazji drugich urodzin marki basic częstował cupcake'ami, a Dawid Tomaszewki stworzył bardzo nietuzinkowy pokaz swojej kolekcji,














                                      

Dawid Tomaszewki








Niezmiernie się cieszę, że mogłam yć uczestikiem tego wydarzenia i już czekam z niecierpliwością na następną edycję! :)

Nie mogło zabraknąć zdjęcia z moją ukochaną Kasią Sokołowską! 


PS Wszystkie afterparty były oczywiście zaliczone! ;)




'takie tam selfie'








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz