niedziela, 2 marca 2014

Paris Fashion Week - part 2

Mój drugi dzień Paris Fashion Week. Zaczęłam go od pokazu Céline. Adres był nieznany, tylko dla wtajemniczonych (na zaproszeniu), lecz dowiedziałam się o nim od pewnej bloggerki. 

My second day os Paris Fashion Week. I started from the Céline fashion show. The address wasn't known (it was only on the invitation) but I heard about it from a fashion blogger. 

Céline










A tak wyglądało w środku
And the photo from the inside 


A oto minuta, w kórej prawie dostałam zawału...
And the moment in which I nearly had a stroke...


Stałam sobie grzecznie i w pewnym momencie ktoś się przeciskał się między mną, ochroniarzem i tym chłopakiem. Mówiła tylko:
Excuse me, can I go here, because my driver is waiting for me right there.

I was standing politely and suddenly someone tried to slip unnoticed (between me, bodyguard and that boy).

Anna Wintour



W okczekiwaniu na...
Waiting for...


Kayne West !!





Modelki pokazu Céline








Chloé

Pokaz Chloé odbył się w Grand Palais. 
Fashion show took place in Grand Palais.















John Galliano

Pokaz Galliano odbywał się w Palais de Tokyo
Galliano fashion show was in Palais de Tokyo



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz