poniedziałek, 13 stycznia 2014

Bonjour Paris!

Wiem, że mój blog miał być o modzie, ale w końcu Paryż to stolica mody, więc czuję się usprawiedliwiona pisząc o o przygodzie, którą dzisiaj rozpoczęłam!
Dzisiaj spędzam swój pierwszy dzień w Paryżu!
Pojechałam na wymianę w ramach programu Ersasmus, więc mam niezwykłą okazję, aby poznać Miasto Światła. Po wielu problemach i przygodach dotarłam do akademika.
Najpierw zamieszanie na lotnisku w Krakowie, później strajk generalny taksówek w Paryżu (które były mi niezwykle potrzebne aby na czas dojechać do Residence Universitaire i dostać pokój.
Na szczęście udało mi się (w końcu) dojechać i dzięki życzliwości i pomocy pewnego starszego Pana Hammoud'a, mam dzisiaj dach nad głową.
Oto kilka zdjęć, z dzisiejszej podróży.

I know that my blog was supposed to be about fashin but Paris is the capital of fashin so I feel justified.
Today I began my adventure in Paris!
Thanks to Erasmus I have great opportunity to decouvrir City of Light. 
After beaucoup de problemes I managed to get to my dormitory.
My journey started in Cracow and luggage problems, then I got to Paris and there was taxi strike.
Thanks to the older man who helped me to get to the residence Universitaire I have maintenant a roof over my head. 
There are some photos of my adventure.


Jakoś upakowane walizki
Somehow packed luggage
 Pożeglanlny tort dacquoise upieczony przez Martę <3
Farewell cake dacqouise baked by Martha <3

 Boarding do Paryża
Boarding to Paris
 Widok z okna <3
Vue de la fenêtre <3
Czas na relaks ;)
Time for relax ;)


Już CDG :)
and CDG :)
 Uchwycone centrum Paryża i Sekwana przez okno w pociągu
Taken from the train - Seine et le centre
 taaak, centre commercial

nawet Polski 'sztand' 
obiadokolacja...
meal...
 pokoik <3
la chambre <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz